Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

east -.-

2010.12.24. 22:34 - szepesvirág

Na most van sok időm, meg talán kedvem is írni. Jó, hogy megittam egy csomó kólát... remélem vagy 2ig el se alszom. Szóval. Elhatároztuk, hogy elmegyünk east-be. Nem Király Viktor miatt, csak úgy. Annyira minuszban volt a kedvem, h az valami hihetetlen:D éjfélkor tali a búzán Edinával meg Andikával. Első kérdés: Szepes, te akarsz menni? Mondom NEM ::D:D:D erre, hogy jó, mer ők sem. Ígyhát elmentünk hárman, kedvünk kb -20000000000 volt, de sebaj. Mire beértünk pont vége lett K.V.-nak, mondom hála a jóistennek, mer nem akartam hallani. Áááá ez a hely... istenem de gyűlölöm. Nekem kurvára nem exkluzív, hogy akármerre nézek, csak 15éveseket látok. Na mindegyis. Ott voltak Gergőék is, meg Ati. Aranyos társaságnak tűnik így elsőre. Majd kiderül mit hoz az idő :) Cuki lány kapott tőlem egy kabátot :D Jajj de aranyos volt. Túrja azt a hatalmas táskáját, meg a pénztárcáját vagy 20 perce... Mondom a kis zsebbe ott oldalt kerested már azt a kártyát? Belenéz, ott volt. Yessssss. Köszönöm nagyon Attila, hogy hazahoztál kocsival (K) illetve azt köszönöm, hogy befértem :D mert nem lakunk messze egymástól.

Másnap kb semmire nem volt időm. Felkeltem, pakolásztam, mosogattam, és már mennem is kellett a városba Edinához, utána Tomival vásároltunk meg jártuk a várost. Jobban elfáradtam, mint előző este.

Ma pedig feldíszítettem szépre a fát. Piros-arany lett. Olyan volt, mintha ősszel akarnék KARÁCSONYFÁT díszíteni. Tré. Együtt ebédeltünk, pezsgőztünk, ajándékokat bontogattunk. Furi. Első karácsony hármasban. De örülök neki. Sokkal nyugodtabb és jobb hangulatú volt, legyen akármennyire kevés pénzünk is. Nem ez a lényeg, meg a sok ajándék, hanem hogy nem 3 helyen voltunk ebben a csepp lakásban, és durrogott mindenki, hogy ez nyűgös, ő éhes, a harmadiknak meg épp veszekedhetnékje van. Délután leültem nézni a Gru-t, anya csak később csatlakozott, mert hogy őt ez nem köti le. Ahhoz képest végig röhögte mellettem az egészet :D Jó film. *Bábúj. * Az az egyszarvúúúúú!!! Olyan cuki, hogy meghalok!!! (:D:D:D eeeegyemmeg.)

Nem tudom, hogy lesz még a holnap. De legalább a vasárnap körvonalazódik.

Valaki dobjon már meg egy kékesfekete hajfestékkel, mert nem bírom ki hétfőig :( :D

Ó igen, még valami. Nem írok ki ilyen sablonos dolgokat, hogy jaaaajjj, mindenkit szeretek, mindenkinek boldog karácsonyt... FRANCOKAT! De cuki látni, hogy mindenki nyalja a másik seggét pl facebook-on. Olyanoknak (is) mondjuk, akiket világ életében gyökérnek tartott, most meg így szivecske, úgy puszika. Persze... :) Akiknek ma mondtam, és akiktől kaptam, azoknak szívből kívánok boldog karácsonyt. Akinek meg durrogni van kedve, az durrogjon :) értelme biztos sok van.


mi karácsonyi ajándék :$ bár az nem para, hogy 22-ére megkaptam?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása