Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

vizsgák

2011.01.13. 13:32 - szepesvirág

Az elmúlt hetem, csak a vizsgák körül forgott. Orrba szájba tanultam a tételeket. Nem ettem, nem aludtam, kávén éltem és csak magoltam.

óóóóó biztooooos :D

Emberi erőforrás: 1 db tételem nem volt. Piszoknagy mázlim volt, hogy a végzettség-képzettség-kompetenciát húztam. --> 4es

Infó: word... már a fülemen jön ki... 20 perc alatt kész lettem

Kommunikáció, prezentáció: első két tantárgy, amire voltak tételeim és el is OLVASTAM őket. Szóbeli... 4es 4est mondtam... ki tudja hanyast adott.

Angol: 10 perc :$ 5ösnek kell lennie

Pénzügy: még jó, hogy ettől féltem a legjobban. És még jó, hogy a füzetem ki se nyitottam otthon :D 4es lett :P

Számvitel, Közgáz: hiába a csomó számolás meg fogalom, ha csak 2es lesz mindkettő... csak meglegyen!

Válgazd: 5ös csőőőősztööööök :D

Pedig itt rohadjak meg, tényleg semmit nem tanultam, csak mázlijaim voltak, erre mindenki strébernek hisz :D


És köszönöm istenem, hogy vagy 7en voltunk olyan világi barmok és bementünk iskolába a S E M M I É R T !!!!!! Ott csesztünk egy órát... Élmény... Kárpótlásul holnap az iskola közelébe se megyek. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása