Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

összegző

2011.01.13. 14:02 - szepesvirág

El bírnám viselni, ha ilyen idő maradna a tél további részén. Már elegem van a kabátból, csizmából, hogy úgy be kell öltözni, nincs kedvem kimenni mer lefagy a fülem, blablabla. Akarok már szalcsit sütni, sokáig kint lenni, városozni, pingpongozni. Hülye vagyok, hogy fájdítom a szívem? :D

Úgy volt, hogy múlthéten mentünk volna Demjénbe fürdeni, de végülis sokaknak nem úgy alakult, úgyhogy holnap barlang. Te jó ég, de rég voltam már.

Kalap sz*rt nem ért a múlthét... Láttam Gergőt 2x, kb 3-3 órára. Ilyen ez az egyetemes vizsgahét... De inkább leszek most második, minthogy miattam kelljen hajnalig tanulnia. Holnap is együtt megyünk a barlangfürdőbe. Váromvárom*

És azt is váromvárom, hogy meglegyen végre valahára a kiskutyám. Játszani vele, sétáltatni, tanítgatni... pisit kakit takarítani, elrágott cipőket, papucsokat kidobni, reggelente korán kelni... De megéri :) Meg fogja érni. Jó lenne kutyára meg a cuccaira fölös 50 ezrem ... :D a francba.

Tök szövegelős kedvembe vagyok. Lehet ma óránként fogok postolgatni :D (csaknem)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása