Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

Edike

2010.12.19. 14:59 - szepesvirág

Hol is kezdjem? Délelőtt takarítottam, mosogattam, anyáékkal nagybeszélgetést tartottunk, utána játszottunk, meg filmeztünk, valami horrort. És amúgy tök jó volt, pedig azt hittem gagyi lesz. Még féltem is.

Elkészültem, Edina feljött, hozott lapostalpú csizmit (de minek?...). Első és utolsó alkalom volt, hogy lapostalpúba mentem bulizni. Mintha nem is nő lettem volna, vagy én nem tudom :D még a ritmus se jött a lábamra. Arról nem is beszélve, hogy vettem fel a nackóm alá harisnyát... kb alig bírtam mozogni :D kellemes volt, na mindegyis. Hamar be is értünk a városba, még Plázáztunk, melegedtünk, és a 11es 2essel mentünk ki az egyetemre. Kis meglepődöttség volt. Multkor voltak csomóan, kicsit féltem, hogy leszünk vagy 20an :D de szerencsére (vagy nemszerencsére) jó sokan voltak. Furi volt, hogy csak ketten mentünk, de nem bántam. Találkoztunk Tomiékkal meg Rékáékkal is. Jó volt régi arcot látni. Táncoltunk nagyokat, vagy legalábbis próbáltunk. Laposba nem az igazi :( Hááát, itt van egy rész, amiről nem mesélek. :P Jólesik, hogy valaki nem úgy jön oda táncolni, hogy fogdos, meg a farkát hozzámnyomja állandóan... tróger dolog. Végülis 4kor indultunk hazafele, utána villamossal, az a rohadék csizma meg úgy beázott, mint a háborodás. Rendesen éreztem, hogy áll benne a víz. Meg is fáztam szerintem. Haza lettünk kísérve, Edina nálam aludt. Tudtam, hogy megint az az érzésem lesz, hogy hulla fáradt vagyok, beszédülök az ágyba, és elmúlik... hát így is volt. Úgyhogy beszélgettünk még sokat. Úgy hiányzott ez a csajoskodás :( Kb 5 után valahogy elaludtunk, reggel fél10kor keltem, hogy csöngetnek. Élmény. Imádok így felkelni :)


Még mindig vicces, amikor itt aludtál Edina, feküdtünk háton az ágyba, te kérdeztél valamit, én meg csukott szemmel odafordultam hozzád és bólogattam :D nem tudom mit érezhettem, vagy legalább a szemem mér nem nyitottam ki, ha már odafordultam :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása