Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

betekintés

2010.06.02. 11:13 - szepesvirág

Tegnap megtudtuk, hogy hogy sikerültek az írásbelik. Háát... rosszabbra számítottam. Leginkább nem is nézegettem át, mert ezen változtatni már úgysem nagyon tudok. Rögtön az utolsó oldalakat néztem csak. Matek 100ból 52. Mondom anyááááád. Pedig totál abban a hiszemben voltam, hogy lehet csak kettes lesz. Ugyanis miután megírtuk, megnézegettem a javításit, és azt tudtam, hogy az első részből megvan a kettesem, de a második rész... Mondom ez se jó, ez se jó, ezt se így csináltam :S ... de végülis 52 pont. Négyesre amúgyse nagyon számítottam... Négy év alatt sose voltam 4es matekból. Igaz irodalomból se, nyelvtanból se, töriből se és angolból se :D Bár nem mintha tudtam volna az első kettővel valamit is kezdeni. Pont azt beszéltük évvégén, hogy 9. meg 10.ben sose tanultunk magyarra, úgy voltunk lazán hármasok, erre 11. meg 12.ben puskázással alig voltunk kettesek meg hármasok -.- ebben mintha nem lenne logika... Magyar esszémre ilyen pontokat kaptam: 20/9, 20/7, 20/7. ....... aláhúzás, aláhúzás, hullámvonal, hiányjel, kérdőjel... Ha meggebedtem volna se kaptam volna jobb pontokat... Mindegy, már nem is érdekel, úgyis tudtuk, hogy ilyen lesz.

Nagyitól megkaptuk anyával a tv-t. Bár én totál megszoktam már, hogy nincs. Jajj de olyan széééééép :P LG, fekete, és bordó az alja (L)

Már a fiókjaimból meg az asztalomról is elpakoltam a könyveimet, még vissza kell vinni párat (egy hatalmas stócot) a könyvtárba. Semmi kedvem hozzá. A szobabicaj is átkerült a másik szobába, úgyhogy tök tágas kis szoba lett itt. Rendezkedtem is kicsit. Kár, hogy a nagyobb szekrényeket, meg az ágyakat nem lehet elpakolászni. Olyan kis rendezkedős hangulatom lett :D

Még töriből is, meg a két magyarból is van 2-2-2 tételem, amim nincs meg. De a magyarokat nem is találom se neten, se könyvben. A francba má. Jobb így amúgy, hogy nagy betűkkel kezdem a mondatokat. Átláthatóbb. Meg ha már így tanultam meg... akkor szokjak már vissza rá :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása