Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

dsp

2011.01.02. 14:13 - szepesvirág

10 barátból mind igaz elhiszed mind ezt vallja
De a tűzben derül ki ha 10-ből 9 cserben hagyna
A kapzsi ember 10-ből 10-szer hazugsággal altat el
És 10 szeletből 10-et mindig magának rakna el


Igazából, facebook-ra akartam kiírni ezt a részletet, de inkább hozzáfűznék pár szót. Nincs sok barátom. Igazából nem is kell, hogy 70 emberről tudjak nyálcsorgatva beszélni, hogy jajj de cuki rendes aranyos, így imádom úgy imádom. Nyalnak, kibeszélnek, hátba szúrnak. Nem kell. És örülök, hogy TUDOM, hogy van kb 4 ember, akit ha az éjszaka közepén sírva felhívnék, hogy baj van, akár hol is lennének, eljönnének értem. Ez az, ami kell. Tudom, hogy vannak olyan barátok is, akikkel jó rég nem beszéltem, de akár egy tragédia, akár egy véletlen összefutás miatt megint összekerültünk, és ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Semmi sértődés, szemrehányás... olyan, mintha egyik napról a másikra ugrottunk volna kihagyás nélkül :)

Legyen az embernek HAVERJA, nem azt mondom... De 30 haver se ér fel 1 baráttal. Egy olyannal, akinek minden mozdulatod el tudod és el mered mondani. Ennyi most :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása