Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

2010/2011

2011.01.01. 18:04 - szepesvirág

De furi leírni, hogy 2011. Szinte fel se fogtam még. Nem írtam megint egy ideje, pedig történnek itt a dolgok rendesen.

Furcsa ez az új helyzet is, hogy ő van nekem. A hónapok teljesen elfeledtették velem, hogy milyen az, hogyha van valakim. Fogni a kezét, megölelni, megpuszilni, várni, hogy felhívjon... Imádom, hogy állandóan udvarolsz :) Lehet korai még így gondolni, de  úgy érzem, akármire kinyitnám a számat, rögtön ugrana nekem. Aki ismer, tudja, hogy nem az kell, hogy mindent megkaphassak, csak a tudat... hogy megadná. Jajj nagyon szupi. Ááááááá... Végre nekem is jó valami :) de maradjon is így. Akarom.

 

Szilveszter

Hm... Fenntartásaim voltak az estével, de ezt mondtam neki is. Alapból betegen indultam el, taknyolva, köhögve. Csudiszép lakásba mentünk bulizni Tiszaújba (vagy afelé? :D ). A társaság egy részét már ismertem, a többi meg naaaaaaagynagy kellemes csalódás volt. Egy embert se tudnék mondani, aki ilyen nagyon "kivagyokmivagyok" lett volna... meg... ugye ők egy összeszokott társaság... meg a legfiatalabb is én voltam... de baromi édes volt mindenki velem :) (amennyire láttam) Fogyott pia rendesen, szülinapi köszöntés is volt. AJJ, KIMENT A FEJEMBŐL, AMIT ÍRNI AKARTAM! Volt egy csepp lány, Lili. Áááááá egyemmeg :D állandóan jött hozzám táncolni. Anyucija mondta, hogy ha úgy van kedve, és mondunk neki 1-2 szót, visszamondja. Hát nekem sose jött be... Oda"táncoltunk" Tomihoz, mondom Lili! mennyünk pasizni? azt mondja: PASIII :D:D:D:D úúú de cuki vaaaaaaagy :D
Nem rúgtam be, igazából nem is akartam. Kevesen nevettek ki, hogy mennyi sangriát ittam... :$:D Az viszont nem tetszett, hogy nem táncolt senki. Csak Ati meg Betti. De ők meg túl jók voltak, inkább nem akartam rontani az összképen.
Mi kb 9-10től fenn voltunk, a többiek nem tudom mikor kezdtek el éledni. Baffy esti vicce.... :D aaaaaaajjjj :D:D:D
Kevés őrült ember, de tökjó. Tökjó. Tökjó, hogy így álltak hozzám :)

A pics*ba. Senkit nem hívtam fel. Pedig akartam vagy 6-7 embert. De majd bepótolom még a mai nap folyamán :)

 

Remélem 2011 szebb év lesz, mint 2010. Szépen kezdődik. Van annyi tervem, ahogy így belegondolok. Meg annyi mindent kell csinálnom... Nem akarom az egész nyaramat elcseszni rohadék gyakorlattal :@ grrrrr. Hirtelen most ennyi. Pápuszi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása