Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

már

2010.05.25. 19:00 - szepesvirág

már kezd jó idő lenni, úgy örülök. elegem volt már nagyon az esőből. szombaton "osztály"  rocky. ebből lettünk kb 10en a portobelloban, 7-8an a rockyban. na nembaj, oooooooolyan jót táncoltam a csajokkal. ez már nagyon kellett.

olyan vicces volt. edinával megyünk ketten rocky előtt megaburgerezni. e: -gyere, karolj belém. nem figyeltem, karoltam volna, edina sehol, dirr :D legalább senki nem látott. de a nekem kedvenc, tominak csak "kedvenc" nadrágom kicsit megsínylette a figyelmetlenségem. a francba. edina kövi mondata: -már énis olyan rég estem el. beérünk rockyba, megtelt a miller, lesétálunk, edina dirr :D hát a tömeg túlröhögte a zenét :D nembaj, együtt éreztem vele:P

imádom az új cipőm. és a 12 centis sarkát. olyan csinos. és meglepő módon a térdem se fáj tőle. fogom sokat hordani nyáron

megtudtam, h 83 pontos az angolom, a szóbelivel is csak max 116 pontom lenne :S nembaj... a 4es is jó jegy.

anyától ma kaptam egy felsőcskét nyárra, meg Az Órát. (L) majd szépen lefényképezem és felrakom. örülök, hogy nincs belőle sok, nem tömegcikk.

úgy várom már a nyári, tóparti bulikat. amikor már sötét van, lemegyünk fürdeni, borozunk, felmegyünk, még vizes a hajam, de már táncolunk, és meleg van és és és.... bár lehetne már menni nyékre/keresztúrra/balcsira/sátorozni.

ja és a tablónk új helye a centrumba van :D:D:D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása