Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

valentin nap

2010.02.16. 20:04 - szepesvirág

hétvégén partyztunk egy jót viktornál. kicsit éneklős, táncolós, ivós este volt. hamar hazament mindenki, úgyhogy tettük ezt mi is pockival. előtte hazakísértük tédét, ugyanis kicsit kiütötte magát :D... megint hóesésbe jöttünk. már kicsit unom, meg ezt a saras latyakos havat. tűnjön el, de izibe!

még szombaton kapott tőlem pocki egy inget a new yorkerből, úgy tetszik neki. lehet hogy nekem mégjobban :P. amikor felkeltünk reggel, gyorsan felöltöztem, mondván hogy mennem kell a boltba kenyérért. nem baj, hogy tegnap hoztunk kenyeret EGYÜTT a tesco-ból :D nem tűnt fel neki. úgyh elszaladtam a cukiba egy rákóczi túrósért. kedvence.
én megkaptam tőle azt a fehér nackót, amit kinéztünk. szerelmes szombat este és vasárnap volt :)
vasárnap egy éve kaptam meg Zezit, a plüss mackót egy szivecskével, aki azóta az ágyam állandó lakója. már nem is tudnék nélküle aludni :$

ma tesiórán ismét megkaptam hogy kicsit elhíztam. jó, lehet hogy el vagyok tespedve, de na :D ma estétől el kéne kezdeni tornázni pöppet, ha meg majd jó idő lesz, futni. bár a kitartásomból kiindulva ez a nagy lelkesedés nemhiszem hogy sokáig fog tartani.

visszatérve hétfőre: tanirodán én voltam a hónap dolgozója---> ajcsim: egy gucci óra és egy francia bulldog kiskutya. jó olcsón megúsztam :D ingyen... /a képüket -.- :D:D/

csütörtök ecdl vizsga, hétvégén kocsonyafeszt, fillérem nincs... majd lesz valami
és amúgy felbasz ez a köcsög blog :@ nem először csinálja, hogy "elmenti" amit írok, erre keresem, és sehol...
ja és. viktor! a hülye blogodtól mindig kifagy ez a nyavalyás gépem :D majd a tételeket fénymásolom és viszem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2010.02.18. 16:06:39

"előtte hazakísértük tédét, ugyanis kicsit kiütötte magát :D"

nem is ittam, mit hazudsz?

:D

szepesvirág 2010.02.19. 14:27:56

te nem:D... azt se tudtad ki vagy, hol vagy, mi történt veled :D...

viktornaplo 2010.02.19. 15:15:04

a géped hugy, a tételek meg ráérnek.. :DDD
amugy majd hétvégén kicsit megbabrálom, hátha jobb lesz.


süti beállítások módosítása