Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

szülinapozás

2010.01.11. 17:05 - szepesvirág

egész hétvégén tomival voltam, olyan jó volt. kipihentem magam, kaptam tőle 1 felsőt, a tallyből. imádja. imádom.
tédének csináltunk meglepibulit. a pénteket mindenki lemondta, h ne legyen feltűnő, tomi még a "lábát is eltörte" :D, majd szombaton jött vikingbe, és mindenki ott volt :P a fontosabbak. örült neki nagyon, ahogy én láttam. bár az elején... hogy 20 percig alig bírt megszólalni, meg alig mosolygott, kételkedtem, hogy örült e nekünk. sajna hamar eljöttünk, olyan 11-12 körül, mer a szemem már úgy marta a cigifüst, hogy nem bírtam megmaradni, már alig bírtam pislogni. 8tól ha 4 doboz cigit nem szívtak el mellettem, akkor egyet se. ami nem zavart volna annyira, ha lett volna levegő, vagy szellőzés. na mind1. marháskodtunk sokat. nevettünk, ittunk. ittam megint martinit. ááá, az de jó. mégegyszer boldog 91-et tádé :D

olyan vicces volt, hogy pénteken meg szombaton nem mertünk bemenni a városba, meg osontunk mindenhol, mer féltünk hogy tédé meglát minket. elég mókás lett volna. " te tomi, de gyorsan gyógyul a lábad :O -ó igen, ma vették le a gipszet, igaz tegnap rakták fel :D"

vasárnap csináltam garnélarákot... te jó isten.... az valami borzalmas volt :S már amikor kibontottam a csomiból, a szaga se tetszett, de mondom megsütöm finomra, hátha jó lesz. hát nem lett :S petrezselymes fokhagymás citromos valami lett. de blöööeee :S megettem kb 5-6 darabot, elég is volt. tominak se ízlett, anyának se, mondom vigyed pocki :D anyudnak hátha ízlik :D fújj de büdös volt az egész konyhában utána...

tesóm kapott ma egy fűzőt, amit hordania kell, mert mindig be van görbülve, meg gerincferdülése is van, gondoltam felveszem. kb 3 perce van rajtam, de tök jó. bár általában egyenesen állok-ülök, de ez kényelmes. még :D:D majd 20 perc után visítok, hogy kényelmetleeen :D lehet fogunk majd járni úszni. anyától kapunk majd bérletet. ő szülinapjára, én meg névnapomra. örülnék neki, ha anya inkább a kiskutyára rakná el a pénzt, de jó, hogy fogunk járni úszni.

jajj, majdnem elfelejtettem, edina ugye kint volt londonba tesójáéknál, és hozott nekünk ajcsiiiiiit kaptunk vivivel londonos bögrét, az övé is olyan szép. piros-vörös-fekete, nagyon hangulatos, az enyém meg vicces, "mert te egy bolond vagy szepes" :D köszi. színes, aranyos. köszönöm edike. jó, hogy visszajöttél :)

megint újítgattam blogon, furi ez az új betű. meg az is furi, hogy nem tudom hogy csináltam most ezt az új betűtípust, amikor 3 sorral feljebb még máshogy néz ki :D...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2010.01.12. 22:06:09

nagyon örültem.
az elején egyszerűen nem tudtam mit szólni, annyira lesokkolt, hogy mindenki ott van, aki számít... és úgy fogadtatok, ahogy. annyira jól esett. hihetetlenek vagytok:)


süti beállítások módosítása