Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

2010

2010.01.02. 19:15 - szepesvirág

első bejegyzése. vegyes érzelmek :S
részben mert eltelt a szünet, hó nem esett, szánkózni nem tudtunk menni.
karácsony: mindenki örült a saját ajcsijának. anyától kaptam egy kiskutyás kulcstartót " amíg nem lesz igazi :)" jólesett. szépen feldíszítettem a fát, piros-aranyra. tomiéknál is díszítettem. szeretek fát díszíteni :)
karácsony után elmentünk nagyiékhoz, ott voltunk 2 napot. 2. nap kapja tesóm az sms-t apámtól: "megdöglött a malac". kedvesebben nem is lehetett volna. a másfél órás hazaúton végig csorgott a szememből a könny. nem tudtam mit csinálni. miután letört a foga, napokig etettem banánpürével, fecskendőből, és már a fél foga is visszanőtt:( hiába nem a legértelmesebb állat volt, csak velünk volt 2 évig, bohóckodtunk sokat. hiányzik h nyüszög vinnyog, rágja a rácsot, ahogy ásított, már nem tudom megsimizni, játszani vele, etetni, itatni. szegény szépike :( sose felejtünk

sokat voltam tomival, ami próbálta elfeledtetni velem a dolgot. egész szünetbe csak ettünk :S:D voltunk moziba, megnéztük az avatart, jelentem nagyon jó film. bár a tartalmát el tudnám mondani kb három mondatban, nagyon jól meg volt csinálva. a csaj szerepe nagyon tetszett. azok a képi elemek is :O
találkoztam mattal is a buszon, mondta h szokta olvasni a blogom, látta a képeket, tetszett neki. kellemes meglepetés volt. jót beszélgettünk
másnap elmentem tomival meg bayval az uszodába. hááááát ennyit még egy nyáron se úsztam:D cirka másfél óra alatt. de jó volt, jól esett. de borzalmasan idegesít az a sok pucér nő az öltözőben :D
valamelyik nap összetörtem magam:D... mostmár minden buli előtt fog velem történni valami?:D szalagavatós buli előtt a buszos eset, most csak sima elesés:D...

a szilveszterhez nem fűztem nagy reményeket, a tavalyi óta. tédével meg viktorral találkoztam a vilivégen, mentünk együtt. az a fél óra... nem volt semmi. berongáltak. centrumhoz épségben megérkeztem:D/tünk. és tomi se késett el:O olyan büszke voltam rá. felértünk tapira, fel a házhoz. mivel nem egy villára számítottam, nem voltam lehangolva. nagyon :D ugyanis úgy tudtuk lesz fűtés, ehhez képest, be volt dugva 1 gurulós radiátor (amivel később közelebbről is megismerkedtem). jó h elmentem 1 ujjatlanba meg egy rövidujjós garbóba, még a sz*r is belémfagyott. volna. ha nem ittunk volna. a díszítés úgy nézett ki, hogy a hatalmas(!) pókhálókba bele volt szórva a konfetti. először ágiék azt hitték csak valami cellux vagy hasonló :D. igazából volt két társaság. ők és mi. ők ültek az asztalnál, cigiztek, ettek. mi ittunk, hülyéskedtünk, ugráltunk, üvöltöttünk, táncoltunk ami nem mindenkinek tetszett. nem tudom akkor egyeseknek mit jelent a szilveszter...
nos. a radiátoros eset a következő volt. a konyhában a földön ki volt borítva egy üveg pia, én beleültem viktor ölébe, ő nem tudom milyen meggondolásból borult, borultam én is, rá a radiátorra, de nem gyengén. nem csak nekiestem, neki csusszantam, RÁVÁGÓDTAM. fájt egy kicsit. (este tomiéknál készülünk lefekvéshez, öltözöm. "kicsim, mi rajtad ez a nagy karmolás?" na nekem a hátamon két, harminc centis vörös vágás van, bedagadva ahogy illik, és fáj mint a háborodás :D) még a felsőm is kiszakadt :(
a két házigazda sikeresen kiütötte magát elég hamar, így már kb 2re itthon voltunk. de addig nagyon jól éreztük magunkat. táncoltunk és "táncoltunk" olyanokat :O:D ihajjj. mikor már csak MI voltunk, szegény lány annyira kibukott hogy kb fél órán keresztül ordibált h  DENSZER FÁYS RIBANCOK TAKARODJATOK :DDDDDDDDDDD meg ÉN DENSZEREKRE NEM HAGYOM ITT A HÁZAT :DDDDDDDDDDD mintha számítana :D:D:D:D na mind1. azt se tudom/tudjuk ki volt. de ő nem hagyja ránk a házat:D
a barátokköztös, a nyakkendős és a héliumos palik menők voltak :D jót szórakoztam rajtuk.
martina. soha életemben nem ismertem még senkit akit így hívnak. kellemes csalódás volt

úgy megfáztam aznap, ahogy illik. eddig csak a torkom fájt, meg a hátam, meg nem túl egészségesen köhögtem, ma már az orrom is folyik. -_-
asszem ennyit a szünetről. még holnap tart, de az már csak szenvedés lesz. a tudat, hogy másnap iskola :S nemsokára érettségi...

                         remélem anyának rendeződik minden nyárig :P olyan jó lenne. örülnék :)
kicsim denyó viktor tédé ági (L) jó volt veletek :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2010.01.02. 22:52:28

1. az üveg pia a földön szerintem én voltam a pezsgővel... :D

2. az a sipítozós kurva hihetetlen volt. kicsit utáltam meg... :D

3. hatalmas buli volt. örültem, hogy ott voltatok. a mi társaságunk+norcsi+1-2 srác, akik nagyon adták az ívet... jók voltunk. mint mindig. (L)

viktornaplo 2010.01.02. 23:05:08

nagyon sajnálom a radiátorosat, de.. szerintem nem voltam magamnál.
egyáltalán nem is emlékszek rá..hehe
mondjuk én fél 11-től semmire sem emlékszek..
szóval bocsánat mégegyszer! (:

viktornaplo 2010.01.04. 17:36:38

Ma mesélte el rendesen Tomi hogy mi volt.. fúú te én úgy elszégyelltem magam.. rendesen rossz kedvem lett.
Neharagudj.. :(


süti beállítások módosítása