Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

lemaradva

2010.05.03. 19:17 - szepesvirág

pár nap csúszásba vagyok, pedig akartam írni sokat, de beteg voltam. nosza. szerdán ugye elmentünk szerenádozni, tomi levitt kocsival a centrumig, a fejem szétszakadt (tartott ez az állapot + az állandó hányinger egészen ma reggelig, az idegesség miatt. pedig nem vagyok egy idegeskedő típus, sőt! de ez az érettségi valahogy betett). a sulis szerenádot hamar letudtuk, mentünk sörleinéhez. aaaaaaannyira meglepődtem. mindenki ott volt és mindenki énekelt. még a fiúk is :O egytől egyig. egyáltalán nem gondoltam volna. bár a fegyelmezettségük csak 1-2 dal erejéig tartott, de legalább megpróbálták. utána skernyókné, hozott le nekünk inni, meg sütött pizzás tekercset (?). majd enikőnél ordibáltunk egy hatalmasat, ugyanis kell a hang a 6.ra. fent kutyáztunk, ittak bólét, énekeltünk tankcsapdát enikővel, jóvolt. örült nekünk. ofőnél végeztünk. olyan aranyos volt, ahogy elpityeredett :) húúú de mennyit költött ránk :S csomó pezsgő, sütött husit, fasírtot, sütit, csinált salit ( amit elfelejtett elénk rakni :D). szóval készült mindenki nagyon. olyan volt, mintha a legkedvesebb ismerőseinkhez mentünk volna vendégségbe. sokat végülis nem is túlzok, mert kedves tanáraink voltak. /bár örültem volna angolból az évvégi 4esnek -.- :D:D:D/
kettőkor végeztünk, negyed háromra itthon is voltam. de alig bírtam aludni...

csütin bementünk "bolondballagni", ami igazából fényképnézegetés volt, meg zene és éneklés. délután edit megcsinálta a körmömet. na az vicces volt :D mondtam neki poénból, hogy írjuk bele az egyik körmömbe hogy 2006 másikba hogy 2010, erre beleírta :D:D:D szép kis ballagási köröm.

péntek reggel kozmetikusnál indítottam. a szemöldököm fekete helyett kékeslila lett természetes fényben :D de idővel besötétült. nagyi is megjött, hozott sütikét, meg kaptam tőle ballagásra pénzt. fél4re mentem vissza suliba, utolsó ofői órára. végeztünk, anyától meg pockitól kaptam 1-1 csokrot, de rájöttem, hogy csak eggyel tudok ballagni, az anyáét visszaadtam nekik :$:D a ballagásból ismét nem maradt meg nekem túl sok emlék. háttal álltam, nem figyeltem, beszélgettünk, röhögtünk :D dettó mint a szalagavatónk. amúgy végig, egy órán keresztül nappal szembe álltunk. hát azt hittem összeesek. és mire végeztünk, és ballagtunk felfele, elment a nap ott, ahol álltunk. -.- uncsimék is ott voltak, kaptam tőlük is pénzt, meg egy idézetes könyvet. anyától parfümöt, meg ugye később a kutyust fogom, ha jól sikerül az érettségi. pockitól meg majd a héten amit kinéztem :$ /erről majd lejjebb/

a kedves apukám nem volt hajlandó megtisztelni azzal, hogy eljöjjön a ballagásomra. elmondása szerint nem érdemlem meg. de még egy "bukjál fel"-t se tudott nekem odabüfögni, hogy te szerencsétlen, milyen volt a ballagás, sok sikert az érettségihez, blablabla. ez nem engem minősít... pedig ha annyira akart volna jönni, mi itthon hagytuk neki a kocsit... számomra egy idegen vagy :)

szombaton kint főztünk gulyást, meg napoztunk. meg is fogott kicsit a nap. jajj, kellett már ez a jó idő. úgy vártam. este meg mentünk telkesre. igen lightosan toltuk ketten, mert ő vezetett, én meg beteg voltam, nem ittunk. hamar jöttünk is, mert ki akartam pihenni magam. náluk még társasoztunk :D:D:D:D és vééégre együtt aludhattunk.

vasárnap anya, hogy elterelje a figyelmem, bevitt a városba. sétáltunk, nézelődtünk. tv-t: mer nincs. porszívót: mer a héten leégett. és laptopot, mer döglődik a gépem. de a gép meg a tv igazából nem érdekel. ezalatt az egy hónap alatt teljesen elszoktam a tv-zéstől. öööhm, na igen. ülünk a villamoson, áll velem szemben egy csaj. nézem a kezét, négyzet alakú, szélén köves, ezüst színű gyűrű. nézem jobban: ÓRAAAAAAA. KEEEEEEEELLL!!!! láttunk is a plázában, úgyhogy ha jól áll majd a kezemen, megkapom pockitól ballagásra. meg másfél évre. ugyanis holnap, matekérettségikor leszünk másfél évesek. tiszta izgi. nem is tűnt fel, hogy elrepült az idő. :) szeretlek béb

ma megírtuk a magyart. hááát, nem kiabálok el semmit. majd meglátjuk mi lesz. az első részt sokan nem tudták befejezni. nagyon kellett igyekezni, de én kész voltam szerencsére. a második részre pedig sok volt az a 3 óra. az érvelés egy baromság volt, úgyhogy a novellaelemzést választottam. írtam négy oldalt, majd kiderül mire volt elég. amúgy elmúlt az izgulásom. teljesen megnyugodtam suliban. remélem már így is marad, és nem leszek a következő 3 napban is beteg :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása