Névjegy

Ne kérdezd meg hogy vagyok mert nem ismersz! Ne kérdezd meg hogy kik a spanjaim mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy kiért állok fel mert nem ismersz! Ne kérdezd hogy hogyan játszok mert nem is ismersz! Ne mond hogy spanok vagyunk, miközben nem ismersz! Ne mond hogy tisztelsz miközben nem ismersz! Ne mond hogy elszálltam miközben nem is ismersz! Ne mond hogy megszerettél, miközben nem ismersz! Ne mond hogy meguntál miközben nem is ismersz! Ne mond hogy igazat mondtam mert nem is ismersz! Ne mond azt hogy hazudtam mert nem is ismersz! Ne mond hogy tudsz rólam mindent mert nem is ismersz!

dóris képek

kezdem

2010.04.12. 17:24 - szepesvirág

most kezdem érezni, hogy végzősök vagyunk. elég durva. ahogy énekelgetjük ezeket a szerenádos dalokat, meg minden... van két olyan szép szám benne. az egyik a megasztáros búcsúdal, a bartók eszteres, a másik meg valami tompos kátya, amit sose hallottam még, de nagyon megszerettem, jó :) még 7 nap... meg az utolsó hét. annyira parázok, hogy érettségin nem fognak eszembe jutni a dolgok. de tudom, hogy tanulok, készülök, gyakorlok, de mivan ha kevés?! :S bár tomi azzal nyugtat, hogyha neki a matekon kívül minden négyes lett, akkor nekem nehogymár rossz legyen. egyemmeg (L)

tegnap arra ébredtem h meghalok úgy fáj a torkom, jó volt. délután már a fejem is fájt meg égett a szemem. jó érzés most betegnek lenni... kb minden nap dolgozatokat fogunk írni, úgyh még itthon se maradhatok pihenni.

szóval tegnap. tegnap előtt pockiék voltak bulizni, reggel feljött. elkísért anyát meg engem szavazni, utána meg felvitt hozzájuk. anyujától kaptam csak úgy egy ezüst gyűrűt, meg egy ezüst medálkát. egy kis magassarkú szandit :P úgyh ma megtisztítottam és fel is raktam a láncomra, amit tomitól kaptam 1 évre (L)

nem akarok holnap magyarkisérettségit!!!!!! :'( és meg akarok gyógyulni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása